Upcoming Events

  • No upcoming events available
 

Navigation

 

Global IMC Network

 

יום סולידריות בינלאומי עם מרי מייסון ואריק מקדייוויד

ה11 ליוני כיום סולידריות, החל כיום בינלאומי בסולידריות עם האסיר האנרכיסט שנשפט לתקופת זמן ארוכה ג'ף "free" לוארס (ג'ף "החופשי" לוארס) ב2004. באותו זמן זמן ג'ף ריצה תקופת מאסר של מעל 22 שנה. מתוך זעם על ההרס הסביבתי המתרחש בקנה מידה עולמי ג'ף הצית שלושה רכבי 4*4 בסוכנות רכב באורגון. גזר הדין שקיבל היה אמור לשלח מסר לאחרים הזועמים על מלחמת הקפיטליזם באקוסיסטמות של כדה"א- ולאלה שמוכנים לעשות מעשה כדי לעצור זאת. ג'ף לא לבד בדאגותיו לגבי שינוי אקלימי, התדלדלות דלקים מאובנים (פוסיליים), זיהום והנדסה גנטית.

לאחר שנים של מאבק, ג'ף והצוות המשפטי שלו זכו בהפחתת גזר הדין, והוא שוחרר ב2009. אולם בשנים בהן ג'ף נאבק בגזר הדין שלו ועבור שחרורו, האפ בי איי (סוכנות החקירות הממשלתית האמריקאית) ביצעה סדרת אישומים ומעצרים מתוך נסיון למטט את הקהילה הרדיקלית הפועלת עבור מטרות סביבתיות ושחרור בעלי חיים. שני א/נשים שנלכדו במערבולת הדיכוי הזאת היו אריק מקדייויד ומרי מייסון.

אריק מקדייויד נעצר בינואר 2006 לאחר שנלכד על ידי סוכנת בהעסקת הממשל- "אנה"- והואשם בסעיף אחד-"קונספירציה". אריק- שמעולם לא ביצע שום פעולה והואשם במה שמסתכם ב"פשע מחשבה"- סירב לשתף פעולה עם המדינה ולקח את המקרה למשפט. לאחר משפט רצוף טעויות, חבר המושבעים הרשיע את אריק. נגזר דינו לכמעט 20 שנה בכלא. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת:
www.supporteric.org

מרי מייסון נעצרה במרץ 2008, לאחר שבן הזוג שלה לשעבר פראנק אמברוז- הפך לסוכן של האףביאיי  ביודעה כי אם תלך למשפט יתכן וגזר דינה יהיה מאסר עולם, מרי קיבלה את עסקת טיעון בספטמבר 2008, והודתה במעורבותה בשריפת משרד המקושר עם הנדסה גנטית והרס פריט ציוד שמשמש לכריתת עצים. בעת מתן גזר הדין שלה בפברואר מרי נידונה לכמעט 22 שנים בכלא. (מרי טבעונית).
מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת:
www.supportmariemason.org

מרי ואריק חולקים את הכבוד המפוקפק של תקופת המאסר הארוכה ביותר לפעילות שחרור בעלי החיים והסביבה כלשהו בארה"ב.

אנא הצטרפו אלינו ביום סולידריות בינלאומי עם מרי מייסון ואריק מקדיוויד ב11 ליוני. זהו זמן לזכור את חברינו אשר בכלא- אשר ממשיכים את מאבקם מתוכו. זהו זמן להמשיך ולחזק את העבודה שעבורה מרי ואריק מרצים תקופה ארוכה כלכך- להאבק נגד קפיטליזם, הרס סביבתי, ניצול בעלי חיים, וצורות אחרות של שליטה בחברת הכלא הזאת

שחררו את מרי ואריק!
שחררו את כל האסירים!

www.june11.org


למידע נוסף או ליידע לגבי אירוח אירוע בבקשה כתבו אלינו ל:
  june11thsolidarity@gmail.com

Comments

Random Image

"כמעט שכחתי" מזכיר את הנכבה ביום העצמאות ברחובות ת"א וירושלים
 

Syndicate

Syndicate content Features

Syndicate content Newswire