Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

המאמר והבנתו המאוד מוגבלת של דוד מורחבFriday 07 Feb 2003


author: ברית הפועלים הסוציאליסטית





סמבו.

העיד אדם בבית המשפט כי הנהג שפגע במכוניתו תכנן להרוג אותו. בחקירת השתי וערב הוא הסביר,כי משה שגר בתל אביב איים להרוג אותו כאשר הם היו ילדים.

אמר לו עורך הדין החוקר. אבל אדוני שמו של הנאשם הוא אהרון ולא משה.

השיב לו העד. נכון אבל הוא גר בתל אביב.

זאת בערך רמת הטיעונים של האדון ששמו דוד מרחב ששנאתו אל המרקסיזם כה גדולה שהוא מעיד כי במאמר שיובא בסוף המכתב

כתבתי כי האימפריאליזם הוא שפוצץ בכוונה את החללית.

לכל קורא ממוצע ברור שמה שכתוב הוא שהייתה כאן התרשלות פושעת ולא פיצוץ מתוכנן. אך מסכן כדוד מרחב אינו מסודל לתפוס זאת בשכלו המוגבל.

מה לעשות יש אנשים טעוני טיפוח ואבקשך לא ללעוג לו משום כך.

לחם ושעשועים ערב מלחמה ברבריתMonday 03 Feb 2003





author: ברית הפועלים הסוציאליסטית





--------------------------------------------------------------------------------



.



ראשית יש להכיר בכך ששליחת המעבורות בעיצומו של המשבר הנוכחי שיוצר כל כך סבל ועוני כדי להמשיך ולהעשיר את בעלי ההון הגדולים, נועד להטות את תשומת הלב של ההמונים מהשאלות המהותיות של הניצול, הרעב הדיכוי הלאומי הפלסטיני, והמלחמה המזוהמת המתוכננת. כבר רומא בתקופתה האימפריאליסטית גילתה את הטריק של "לחם ושעשועים".



שנית אנו מאשימים את סוכנות החלל ואת ממשלתו של בוש ששלחו אנשים למוות משום שהחללית הייתה במצב לא ראוי לטיסה בחלל.



שלישית אין אנו רוקדים על הגופות של אויבנו אולם הפולחן החדש סביב אייל רמון הוא מגעיל. אילן רמון היה פושע מלחמה שהשתתף ברצח אזרחים ואשר נבחר לטיסה זו משום שהוכיח את קישוריו כטייס רצחני.



רביעית הסמליות שבהתרסקותה של החללית האמריקאית על אדמת פלסטין ברורה לכל מי שלא עיוור.



חמישית אילו בעיראק הייתה ממשלה מהפכנית במקום צאדם חוסין המוגבל בפרוגרמה הלאומנית הצרה שלו, במקום לשמוח לאיד ולטעון שהיה זה עונש משמים דיבורים המזכירים את השוטה המקומי עובדיה ניסים, הייתה ממשלה זו קוראת להמוני העם האמריקאי לסלק את בוש ותומכיו שלא היססו לשלוח לחלל בחללית מסוכנת שאכן הביאה למות הטייסים, במטרה להכין מלחמה נוראה שיכולה לפגוע לא רק בילדים ובנשים וזקנים עיראקים אלא בחיילים האמריקאים עצמם, כפי שנפגעו נוסעי המעבורת על מזבח מולך רווחי אילי הנפט.



.יוסי שורץ





(C) Indymedia Israel. Unless otherwise

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.