Independent Media Center, Israel
http://indymedia.org.il

הבנת הנקראMonday 15 Jul 2002


author: פרופ' סמדר לביא (sinaia5@netvision.net.il)



ד"ר ביתן יקר,

לצערי, קריאתך את מאמרי לוקה בהבנת הנקרא. בעוד שהספרים שפרסמתי אנוכי עברו תהליך של peer review , שעיקריו מוסברים במאמרי, אף אחד מספריו של גארדנר לא עבר תהליך של peer review. חושבתני, שעליך לנצל את הידע האקדמי שלך ולמצוא, אם לא בספרייה, אז לפחות ב Google, את המאמרים המקצועיים ש*כן* עברו תהליך של peer review ומבקרים את גארדנר ואת ההרס ש"מומחיו" הביאו על אמהות וילדים.

הדיבה ולשון הרע אותם אותה מוציא על האינטגריטי המקצועי שלי עלולות להוליך אותי למצות את הדין על עבירות אלה שלך. אתה מוזמן לבקר את מאמרי ביקורת עניינית, או לבקש רשימת ציטטות. היות שהביקורת העיניינית שלך אינה מבוססת על ידע אמפירי, קל להבין מדוע אתה משתמש בלשון הרע. לידיעתך, אנתרופולוגים אמונים על טענות המבוססות על אירועים בזמן אמיתי ובמקומות אמיתיים. מאידך, הוצאת הדיבה שלך עלי היא בגדר הגיגים פליליים בלבד.

בברכה,

פרופ' סמדר לביא.

(C) Indymedia Israel. Unless otherwise stated by the author, all content is free for non-commercial reuse, reprint, and rebroadcast, on the net and elsewhere. Opinions are those of the contributors and are not necessarily endorsed by Indymedia Israel.